Ofta ställda frågor

Den genomsnittliga leveranstiden är 7-14 dagar. Våra produkter levereras direkt till dig från våra lager över hela världen. Tack vare denna unika affärsmodell kan vi göra stora besparingar på lagrings- och transportkostnader och erbjuda produkterna till ett bra pris. Därför tar vi också fraktkostnaderna för egen räkning.

Fraktkostnaderna för beställningen tar vi för egen räkning.

I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk: https://bellezaofficial.se/pages/tracking

Har du inte fått något 3 dagar efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss.

Eftersom vi arbetar från olika lager runt om i världen kan det hända att produkterna skickas separat från varandra. Om något saknas i din beställning får du det vanligtvis efter 2-3 dagar.


Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.

På den här sidan https://bellezaofficial.se/pages/tracking kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.

Från det ögonblick då paketet har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Tänk på att det kan uppstå en viss fördröjning.

Kontakta vår kundtjänst för att returnera din produkt.

Detta tar i genomsnitt 3-6 arbetsdagar. Vanligtvis får du den inom 24 timmar efter att vi har mottagit den.